L’start-up catalana Adsmurai ha signat un nou acord de col·laboració amb TikTok que permetrà oferir a les marques de l’Estat espanyol l’última innovació en analítica i gestió de campanyes de màrqueting digital.

Fruit d’aquest acord, els anunciants podran tenir més visibilitat i un control més eficaç sobre el rendiment de les seves inversions publicitàries a TikTok. A més, contribuirà en el desenvolupament tecnològic i d’eina imprescindible per a les empreses en el màrqueting digital i obtenir noves audiències.

Així, Adsmurai es converteix en la primera empresa d’àmbit estatal en integrar la seva tecnologia amb l’API de TikTok a través de la seva eina Adsmurai Marketing Platform.

A través d’aquesta integració s’afegeixen dues funcionalitats de TikTok al seu panell multiplataforma: reporting d’alt nivell i control de pressupost. Els anunciants tindran més visibilitat i control dins de TikTok, cosa que suposa oferir un salt qualitatiu a les marques a l’hora d’invertir en publicitat digital.

La doble certificació de TikTok

Adsmurai ha estat certificada per TikTok per a la creació de creativitats específicament adaptades al llenguatge i a l’ADN de la plataforma. Així, l’start-up catalana obté un doble reconeixement per part de la xarxa social que fins ara només havien assolit cinc agències en tot el món.

L’aliança entre Adsmurai i TikTok referma el compromís de col·laboració entre ambdues companyies per a la innovació en el màrqueting digital. Ho confirma la campanya que van posar en marxa amb el llançament del canal Stradishoppers TV, d’Stradivarius, on van generar 12.000 seguidors nous en 48 hores i van obtenir una taxa d’interacció del 16,21%.