L’agència creativa After ha posat en marxa una unitat d’afers públics comandada per Raül Murcia ‘Muto’. L’objectiu és ajudar les marques a gestionar la seva comunicació estratègica en l’actual entorn canviant.
El propòsit de la nova unitat es basa en “connectar per construir valor, escoltar els clients, detectar riscos i oportunitats, i avançar-nos a les seves necessitats”, segons Raül Murcia, director d’afers públics i comunicació d’After, on es va incorporar al novembre.
“La creació de la unitat d’afers públics amb ‘Muto’ al capdavant amplia el cicle de serveis que oferim als nostres clients, consolidant After com un partner integral en comunicació estratègica”, assenyala Marc Ros, conseller delegat i cofundador de l’agència. “Aquest pas respon a un pla de creixement sòlid, sostingut i valent, en què seguim apostant per la creativitat i l’estratègia com a motors clau per generar impacte i valor a les empreses”, afegeix.
Raül Murcia ha treballat tant en el sector públic com en el privat. En els darrers anys, ha desenvolupat la seva trajectòria professional a la Generalitat, on ha estat cap del gabinet del conseller d’Interior (2021-2024), coordinador de l’oficina del vicepresident (2018-2021) i assessor de Vicepresidència en matèria de difusió institucional (2016-2017).
Anna Roca, nova directora general d’After