La direcció de l’Sport ha nomenat Àlex Bescós Cabezas com a nou director de màrqueting i desenvolupament de negoci del diari. D’aquesta manera, es pretén reforçar l’estructura directiva per abordar els reptes de present i futur, i continuar evolucionant tant la marca com el model de negoci.

Àlex Bescós es va incorporar a l’Sport el setembre de 2022 com a director de màrqueting, i ara suma noves funcions de gestió. Més concretament, té l’encàrrec de liderar la gestió en el desenvolupament de nous negocis per al diari, continuar elevant la marca Sport i desenvolupar estratègies de negoci i màrqueting dins del hub de continguts esportius del grup Prensa Ibérica.

Abans d’aterrar a Sport, havia treballat a Mediapro (2013-2022) en projectes vinculats a clubs de futbol de primera i segona divisió i drets televisius. Bescós també va ser soci fundador de Runnering (2009-2014) i director de màrqueting i comercial a Base (2004-2013) del sector retail esportiu.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram