Joan Jordi Vallverdú i Ana Escrivá [foto: Omnicom Media Group].

Omnicom Media Group Spain ha nomenenat Ana Escrivá com a nova directora de creixement, un càrrec de nova creació. Aquesta nova figura, considerada “estratègica” dins de l’estructura de la companyia, neix per impulsar el creixement mitjançant una visió integrada de les àrees de nou negoci i màrqueting, alineada amb l’estructura internacional del grup.

Escrivá ha estat durant més de cinc anys directora de nou negoci i comunicació a OMD, i des de la nova unitat s’encarregarà de coordinar iniciatives transversals que activin sinergies internes, potenciïn la innovació en la proposta de valor, i accelerin l’evolució cap a un ecosistema més àgil i col·laboratiu, assenyala la companyia en un comunicat.

“És una oportunitat reptadora, que ens farà millors i, sobretot, més eficaços”, apunta Ana Escrivá. “El nostre objectiu és construir un model de creixement sòlid, transversal i alineat amb l’evolució natural del grup”, rebla.

“La creació d’aquesta figura respon a la nostra aposta per una estructura alineada amb la nostra organització global”, assenyala Joan Jordi Vallverdú, conseller delegat d’Omnicom a Espanya. “L’Ana és la persona idònia per liderar aquest procés: la seva visió, energia i lideratge ajudaran a construir un equip fort, capaç d’impulsar el creixement que busquem”, afegeix.

Ana Escrivá té una dilatada trajectòria en el sector. Abans d’incorporar-se a OMD el gener de 2020, havia treballat a Starcom (2009-2020), Optimedia (2005-2009) i Mediacom (2002-2005).

Oh la là! Comunicació celebra 15 anys amb la mirada posada en el futur
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram