L’agència creativa After ha incorporat Anna Roca Tarragó com a nova directora general. Provinent de Proximity, Roca ocupa la vacant deixada per Alexis Ferran fa tres mesos. Roca s’uneix a l’equip directiu i assumeix la gestió de la companyia a les seus de Barcelona, Madrid i València.
“La incorporació de l’Anna suposa reforçar el nostre nucli estratègic-creatiu alhora que ampliar el perímetre d’ajuda als clients, i m’enorgulleix molt especialment que l’equip continuï sumant el millor talent possible amb una mirada a llarg termini”, assenyala Marc Ros, cofundador d’After fa 18 anys amb Risto Mejide.
Amb més de 25 anys de trajectòria en el sector, Anna Roca exercit rols de creativitat, estratègia i direcció a Proximity, BBDO, Contrapunto i Órbital.
A més, actualment Roca és presidenta de l’associació APG Spain (Account Planning Group) i vicepresidenta de formación de BCMA Spain (Branded Content Marketing Association).
Anna Roca: “La publicitat ha de tornar a ser un valor estratègic”