L’agència de comunicació estratègica Apple Tree ha incorporat Patricio Marrone com a nou director creatiu per reforçar l’oficina de Barcelona. Marrone acumula gairebé 20 anys d’experiència en el món de la publicitat en els mercats d’Argentina, Espanya, Alemanya i la Xina.
Patricio Marrone ha desenvolupat bona part de la seva carrera a BBDO (2010-2018), però també ha treballat com a creatiu a Vivo (2019-2022), TBWA Alemanya (2023) o Aiko Energy (2023-2024).
“La seva experiència internacional es complementa a la perfecció amb la nostra proposta de valor i les necessitats dels nostres clients, per als quals treballem en el desenvolupament de la seva estratègia creativa per a tot el món com un hub en creativitat”, destaca Carme Miró, consellera delegada i fundadora d’Apple Tree.
“És un gran desafiament, ja que es tracta d’una agència que creix a un ritme molt sòlid”, apunta Marrone. “El new thinking és una filosofia que ja compartia abans d’incorporar-me. Els temps canvien i cal saber adaptar-se a una indústria que mai s’atura. Veig la publicitat en un moment de profunda transformació: s’han trencat els formats i les idees estan més lliures que mai”, rebla.
Arantza Bilbao, nova directora de comptes a PS21 Barna