L’agència de comunicació Canela ha nomenat la periodista Arantxa Aguilera com nova directora de les àrees de business-to-business, corporativa i digital. D’aquesta manera, vol reforçar la seva aposta digital.

L’agència destaca que la seva trajectòria com a periodista especialitzada en el sector IT en mitjans com PC World i PC Actual, així com la seva formació en xarxes socials, màrqueting digital i e-commerce, li atorguen l’experiència necessària per assumir aquest nou rol a Canela, on es va incorporar el 2017.

“Comptar amb diferents canals des dels quals reforçar el missatge és clau perquè el públic connecti amb les marques. Ja fa molts anys que des de Canela oferim serveis digitals als nostres clients, i ara volem donar-li un impuls a aquesta àrea”, afirma Aguilera.

“Des del primer moment, Arantxa s’ha convertit en una en una peça clau de l’agència i en una persona de referència per a tot l’equip. Sempre ha ofert el màxim i ha demostrat un criteri excel·lent en temes relacionats amb la comunicació a les xarxes socials i la digitalització. Aquest ascens és una decisió natural dins de la nostra aposta pel desenvolupament d’estratègies digitals i pel reforç del nostre departament B2B”, ha dit Deborah Gray, fundadora i CEO de Canela.

Més nomenaments

Per tal d’oferir serveis integrats que combinen les relacions públiques i l’oficina de premsa amb accions digitals i creatives, l’agència ha promogut dos ascensos més: Tamara García com a social media manager i Sarai Carcedo com a manager del departament de disseny.

A més, per assumir nous projectes guanyats els darrers mesos en l’àrea de B2B, Canela ha incorporat Amaia Monroy com a nova account manager a l’oficina de Madrid.