L’agència de comunicació creativa lleidatana La Pometa ha incorporat com a soci i col·laborador l’especialista en màrqueting esportiu Cinto Ajram (CEO de CA Sports Màrqueting), amb la intenció de créixer en l’àmbit estatal i internacional. La incorporació d’Ajram respon a una reorientació de l’estratègia de marca de La Pometa coincidint amb el desè aniversari de la seva posada en marxa. 

La CEO de La Pometa, Laia Rogel, explica que Cinto Ajram entra al capital de l’agència “amb la voluntat d’impulsar el creixement i el desenvolupament del negoci en l’àmbit de la publicitat”. Després de consolidar-se a la província de Lleida contribuint a la transformació digital d’empreses de diferents sectors, la nova aliança amb Cinto Ajram busca oferir un servei global en branding, publicitat i màrqueting digital. 

El propòsit de la companyia lleidatana és augmentar la seva facturació un 30% el primer any i reforçar el seu posicionament com a agència creativa.  

Laia Rogel: “A Lleida hem de retenir el talent creatiu i publicitari i captar-ne de nou”