Rosa Romà, degana del Col·legi, i Gabriel Espín, conseller delegat d’Aticco, en la signatura de l’acord al febrer.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco inauguren oficialment el proper 20 d’abril el Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, iniciativa impulsada amb l’objectiu de convertir-se en un important motor d’acceleració i punt de referència per al sector. L’acte de presentació tindrà lloc a l’Edifici Aticco, al carrer Pallars 108 de Barcelona.

El Hub es presenta com un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, amb la voluntat de reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai.

La presentació anirà a càrrec la degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, Rosa Romà, i el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín. L’acte comptarà amb la presència del director general de Promoció Econòmica, Competència i Regulació de la Generalitat, Lluis Juncà, i del primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni.