El cicle El Mirador del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya organitza la sessió Experiències que marquen, marques que connecten: de l’emoció a la venda i la fidelització. L’activitat tindrà lloc aquest dijous 26 de juny, a les 9 h, al Palau Robert de Barcelona.
La sessió vol posar el focus en com les marques poden crear connexions reals i memorables amb els seus públics a través de l’experiència. Una trobada amb casos reals, mirades expertes i debat enriquidor.
Obrirà la jornada Jesús Alonso, cofundador d’Across the Shopper, amb una reflexió sobre la importància creixent de l’experiència del consumidor i la necessitat de connectar-hi des de l’autenticitat i el valor. A continuació, Núria Borrut, directora adjunta de Grup Transversal, oferirà claus pràctiques per traslladar aquest enfocament a l’acció.
La sessió inclourà dues experiències de marca de referència de la mà de Maria Coll, directora general de Simon Coll, i Àngel Velasco, director general de Torrons Vicens.
La sessió es tancarà amb una taula rodona moderada per Roser Tiana, fundadora i presidenta d’Interprofit, per posar en comú idees, establir connexions entre els casos i aprofundir en exemples pràctics.