El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha obert la convocatòria de la 12a edició dels Premis Impacte.
Hi poden participar totes les accions relacionades amb els àmbits del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques que hagin estat treballades des d’una empresa ubicada a Catalunya entre l’1 de gener de 2024 i el 31 de març de 2025. El termini per presentar candidatures finalitza el 26 de maig.
Els guardons s’estructuren en deu categories: construcció de marca; idea/creativitat; estratègia de mitjans; investigació; disseny; innovació de producte; producció/craft; comunicació corporativa; xarxes socials, i esdeveniment.
Alhora, el Col·legi ha fet pública la composició del jurat dels Premis Impacte 2025, que estarà presidit per Jesús Revuelta, fundador i director creatiu de l’agència Revuelta. En total, el jurat està format per 40 professionals, quatre per cadascuna de les deu categories:
- Construcció de marca: José María Piera (Humansdid), Tomás Ferrándiz (Contrapunto BBDO), Isabel Negra (Estrella Damm) i Marta Castillo Sampedro (Back Market Spain).
- Idea/creativitat: César García (Sra. Rushmore), Pipo Virgós, Helena Marzo García (Independent) i Olivia Santana (Liquats Vegetals).
- Estratègia de mitjans: Anna Muñoz (UM – IPGMediabrands), Rosa Varona (Grup Godó), Xavi de la Cruz (DoubleYou) i Catarina Vicente (Dockers).
- Investigació: Mar Deus (EmedeEme Taller de Pensamiento), Joana Aznar (PepsiCo South West Europe), Alexandra López (The Hunter Intelligent Services) i Adrián Mediavilla (Granpaso Strategy Company).
- Disseny: Roberto Fara (Ogilvy Spain), Nacho Padilla (Renfe), Carla Tramullas i Jaume Leis (Orson).
- Innovació de producte: Joakim ‘Jab’ Borgstrom (Twise.ai), Carlos A. Macho (Joblanders), Cristina Roig (Heura Foods) i Pablo Chiner (Freshly Cosmetics).
- Producció/craft: Christian López (Created By Us), Olga Duerto (Indómita), Eugenia Esquerdo (Blua) i Enric Costa (Farggi, La Menorquina).
- Comunicació corporativa: Cecília Taieb (Seat & Cupra), Iggy Díez (Oatly), Nuria Torres (Fundació “la Caixa”) i Laia Mas (MasSalmones).
- Xarxes socials: Emma Pueyo (Not Actual Size), Uri Fernández Tur (Fuego Camina Conmigo), Marçal Valls (Oysho) i Pablo Leonard (YouPlanet).
- Esdeveniment: Helena Clement (Nike), Bea Reboll (Reebok Iberia), Rubén Navarro (ESIC Business School) i Driss Abrouk Muñoz (Havas Creative Barcelona).
Com ja vam informar, enguany els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació se celebraran el 3 de juliol a Barcelona, a l’auditori ACEX, l’antic IMAX del Port Vell.
Oberta la convocatòria per a professionals
El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació també ha obert la convocatòria dels Premis Impacte 2025 en la modalitat de professionals. S’hi poden presentar totes aquelles persones físiques relacionades amb els àmbits del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques que ofereixen serveis des d’empreses ubicades a Catalunya (o que els hagin estat oferint durant un mínim de deu anys) i que hagin contribuït notablement a l’impuls de les marques/empreses per les quals treballen entre l’1 de gener de 2024 i el 31 de març de 2025. El termini per presentar candidatures finalitza el 30 de maig.
Els guardons per a professionals consten de nou categories: comunicador corporatiu; marquetinià/na; estratega de marca; estratega de mitjans; creatiu/va; gestor/a de clients; creador/a i productor/a de continguts digitals; desenvolupador/a o responsable de data/tecnologia, i professional internacional.
Els Premis Impacte 2025 se celebraran el 3 de juliol a Barcelona