L’organització del Sitges Next ha donat a conèixer nous ponents per a la cinquena edició del festival dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, la creativitat i les noves tendències en cultura digital. El certamen se celebrarà els dies 5 i 6 de novembre amb un format híbrid presencial i telemàtic.

Així doncs, s’incorporen al programa el publicitari Gustavo Martínez, exrepresentant de WPP i expresident mundial i director executiu de J. Walter Thompson Company; el director creatiu Danilo Lauria, i Gabriele Palma, director de Casa SEAT i exdirector de màrqueting de l’empresa automobilística.

L’emprenedoria en comunicació tindrà una presència important en la programació del Sitges Next 2020, amb ponències de professionals com Xavier Verdaguer, director de l’Imagine Creativity Center, o Josep Maria Batalla, director creatiu i fundador de La Casa de Carlota.

Els cinc s’afegeixen als primers noms anunciats la setmana passada: Guido Rosales, exdirector de màrqueting i comunicació integrada de Coca-Cola i cofundador de Top Line Marketing, i Nacho Padilla, director creatiu de l’Ajuntament de Barcelona.

La principal novetat d’aquesta edició és que Sitges Next i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han unit forces amb l’objectiu d’impulsar el sector en un any marcat per la Covid-19. Fruit d’aquesta aliança, els Premis Impacte del Col·legi es lliuraran en el marc del festival.

Una altra novetat és que totes les sessions d’aquesta edició seran gratuïtes prèvia inscripció, tant si l’assistència és presencial com telemàtica.