La cinquena edició del Sitges Next ha donat a conèixer la programació del festival d’innovació en comunicació, que se celebrarà en format virtual i gratuït els dies 26 i 27 de novembre (inicialment previst el 5 i el 6, i ajornat per la pandèmia).

El programa inclou una dotzena de ponències, casos, diàlegs i experiències sobre les noves tendències en comunicació. El certamen mantindrà un escenari –a l’Hotel Calipolis de Sitges– des d’on intervindran la majoria de ponents, mentre que el públic podrà seguir tots els continguts a distància a través de les pantalles. L’únic requisit és registrar-se prèviament al web.

Enguany el festival compta amb la participació de professionals com Gabriele Palma (Casa SEAT), Gustavo Martínez (The Cyranos Group), Guido Rosales (Top Line Marketing), Danilo Lauria (AQP), Franco Martino (Ferrero), Nacho Padilla (Ajuntament de Barcelona), Eduard Voltas (Time Out), Xavier Verdaguer (Imagine Creative Center), Hugo Olivera (Full Cicle Karma), José Maria Batalla (La Casa de Carlota), Quino Fernández (AticcoLab), Laia Zanon (Wildbytes), Anna Moragas (WoorldCoo),el Dr. Bonaventura Clotet (IrisCaixa), Manel Prat (Bonpreu), i les productores Canadá i Agosto.

La programació també s’enriqueix amb quatre ponències aportades pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, a càrrec de Ferran Rodés (ISP), Sílvia Sivera (Universitat Oberta de Catalunya), Sílvia Hernández (professional independent), i Jordi Pi i Àlex Marquina (Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals).

Fruit de l’aliança amb el Col·legi, el Sitges Next 2020 també acollirà el lliurament dels Premis Impacte, en format virtual, els quals reconeixeran els projectes, professionals i empreses que més impacte hagin generat durant el darrer any mitjançant un jurat d’experts interdisciplinari.