El festival d’innovació en comunicació Sitges Next celebra dijous i divendres la seva desena edició. Enguany, els eixos centrals són les noves narratives en comunicació; els usos, aplicacions i límits de la intel·ligència artificial, i els codis que implanten les marques per relacionar-se amb els consumidors i les audiències. El programa posa l’accent en les diferents facetes de la creativitat i els usos i formats de les aplicacions.

El Sitges Next 2025 compta amb més de 500 professionals inscrits, els quals assistiran a les ponències, els col·loquis i la presentació de casos d’una vintena d’experts que tindran lloc al Casino Prado.

Programa Sitges Next 2025

Dijous 8 de maig

  • Marca com a servei Aleix Gabarré de Summa Branding
  • IA i Arquitectura: Reimaginando el proceso creativo Marina Chillón d’Altura Arquitects
  • Esta charla puede contener trazas humanas Miguel Espada d’SpecialGuestX
  • Marcas vs. IA: Cómo recuperar la visibilidad y la reputación robadas Carles Ortet de 498A i Josep Maria Ganyet de Mortensen
  • La nueva musa digital: Creatividad en tiempos de IA Melissa Diago de Freepik
  • Beta Version Isabel Martínez d’Isabelita Virtual
  • Del Branded Entertainment a las Cultural Powerhouses David Pueyo d’Havas Play

Divendres 9 de maig

  • Gallery Sessions: de la música a lentretenimentGenís Pena de Gallery Sessions
  • What the f*** is Humansdid? Josep Maria Piera i Julio Wallovits de Humansdid
  • De escribir historias a construir mundos. Cómo crear experiencias narrativas que se habitan, se sienten y responden al espectadorDaniel Calabuig, creador de noves narratives
  • El todo es mayor que la suma de sus partes – Aristóteles Diana Núñez i Rubén Cruz de The Clueless
  • De Love brand a Rock brand, ¿reinvención de marcas? – Montse Jodar de Grup Cacaolat
  • La marca o el cliente, ¿Quién es el idiota?Pedro Serrahima de Telefónica
  • Promp Battle amb Fabiana Aguilar (Doppamine), Hugo Barbera (Humain Made), Àlex Marull (Aigency) i Aura Díaz (Sunomono)
‘Manifest 1926’: el Gremi de Publicitat es reivindica donant el tret de sortida al seu centenari
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram