El festival d’innovació en comunicació Sitges Next celebra dijous i divendres la seva desena edició. Enguany, els eixos centrals són les noves narratives en comunicació; els usos, aplicacions i límits de la intel·ligència artificial, i els codis que implanten les marques per relacionar-se amb els consumidors i les audiències. El programa posa l’accent en les diferents facetes de la creativitat i els usos i formats de les aplicacions.
El Sitges Next 2025 compta amb més de 500 professionals inscrits, els quals assistiran a les ponències, els col·loquis i la presentació de casos d’una vintena d’experts que tindran lloc al Casino Prado.
Programa Sitges Next 2025
Dijous 8 de maig
- Marca com a servei – Aleix Gabarré de Summa Branding
- IA i Arquitectura: Reimaginando el proceso creativo – Marina Chillón d’Altura Arquitects
- Esta charla puede contener trazas humanas – Miguel Espada d’SpecialGuestX
- Marcas vs. IA: Cómo recuperar la visibilidad y la reputación robadas – Carles Ortet de 498A i Josep Maria Ganyet de Mortensen
- La nueva musa digital: Creatividad en tiempos de IA – Melissa Diago de Freepik
- Beta Version – Isabel Martínez d’Isabelita Virtual
- Del Branded Entertainment a las Cultural Powerhouses – David Pueyo d’Havas Play
Divendres 9 de maig
- Gallery Sessions: de la música a l’entreteniment – Genís Pena de Gallery Sessions
- What the f*** is Humansdid? – Josep Maria Piera i Julio Wallovits de Humansdid
- De escribir historias a construir mundos. Cómo crear experiencias narrativas que se habitan, se sienten y responden al espectador – Daniel Calabuig, creador de noves narratives
- El todo es mayor que la suma de sus partes – Aristóteles – Diana Núñez i Rubén Cruz de The Clueless
- De Love brand a Rock brand, ¿reinvención de marcas? – Montse Jodar de Grup Cacaolat
- La marca o el cliente, ¿Quién es el idiota? – Pedro Serrahima de Telefónica
- Promp Battle amb Fabiana Aguilar (Doppamine), Hugo Barbera (Humain Made), Àlex Marull (Aigency) i Aura Díaz (Sunomono)
‘Manifest 1926’: el Gremi de Publicitat es reivindica donant el tret de sortida al seu centenari