Elena Corpas i Óscar Dorda [foto: Havas].

Havas Media Network España ha nomenat Elena Corpas com a cap de l’àrea audiovisual. Es tracta d’un càrrec de nova creació considerat “clau” en l’estructura de la divisió especialitzada en mitjans del grup Havas.

Des de la nova posició, Corpas actuarà com a nexe entre les diferents àrees de l’agència, col·laborant estretament amb clients i socis del sector per detectar oportunitats, desenvolupar noves solucions, i assegurar la màxima eficàcia.

“En el moment de transformació audiovisual que el consumidor imposa cal liderar i desenvolupar des del coneixement i la innovació”, apunta Óscar Dorda, director general d’Havas Media Network España. “Tot això ho aglutina l’Elena en el seu nou rol, amb una visió i impacte transversal entre àrees, que aporta ja un valor diferencial per als nostres clients integrant intelligence, activació i mesurament, a més del trading, per optimitzar les seves campanyes audiovisuals des d’un enfocament desafiador lligat a resultats”, afegeix.

Elena Corpas porta prop de 20 anys a Havas, on ha desenvolupat tota la seva carrera professional. “Avui dia ja no parlem només de mitjans. La digitalització de la televisió és una realitat que ens obre la porta a un ecosistema audiovisual en constant evolució. Un entorn dinàmic, ple de possibilitats, on és clau entendre com ser presents perquè el missatge de les marques segueixi sent rellevant”, assenyala.

“Vivim una realitat amb constants impactes en el nostre dia a dia, on a més apareixen noves plataformes i en la qual els sistemes operatius són els nostres nous interlocutors. Han entrat nous players, però les regles del joc continuen sent les mateixes. El televisor continua sent la porta d’entrada al consum audiovisual, però avui la meva tele i la teva tele ja no són la mateixa tele”, afirma Corpas.

Havas Media Network remodela l’estructura de direcció
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram