El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha activat els Premis Impacte 2022 amb la presentació de la seva imatge gràfica, creada per l’agència creativa Zoopa, i l’obertura de presentació de candidatures.

L’esdeveniment se celebrarà el 3 de novembre amb la mateixa fórmula de l’anterior edició, amb dues parts diferenciades: un programa conferències al matí a El Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels guardons a la tarda al CosmoCaixa. A continuació, es recuperarà festa sectorial per tancar la jornada.

Enguany, el director dels Premis Impacte és Carlos Ortet, fundador i CEO de l’agència Zoopa, i vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi.

Més categories

En aquesta edició, els guardons incrementen el nombre de categories, les quals tenen com a objectiu posar en valor l’impacte que les accions, projectes o campanyes hagin tingut sobre la societat catalana.

Les dues noves categories són Internacional i Talent internacional, les quals s’afegeixen a Social, Sostenibilitat, Diversitat, Tecnologia, Comercial, Talent jove i Premi membre d’honor. El termini per presentar candidatures finalitza el 13 d’octubre.

Com l’any passat, cada categoria comptarà amb un jurat especialitzat format per tres professionals provinents de marques, agències, mitjans, start-ups, màrqueting digital, tecnologia, entorn acadèmic, etc. A més, cada jurat comptarà amb la figura d’un padrí que actuarà d’ambaixador del premi corresponent.

Els criteris que aplicaran els jurats per concedir els guardons seran la repercussió social i valor conversacional, la notorietat, la creativitat, la fidelització, la intenció de compra, i l’experiència de consum.