El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha lliurat els Premis Impacte, en una edició excepcional marcada per la pandèmia de la Covid-19, en què s’han atorgat reconeixements als professionals, els projectes i les empreses que més han destacat durant el darrer any.

En reconeixement a projecte, Estrella Damm ha estat distingida per “la seva aposta continuada per crear un món més sostenible”, mitjançant l’anunci Compromís, l’acte tercer de la seva sèrie de films Mediterràniament.

El reconeixement a empreses ha estat doble. Per una banda s’ha guardonat Damm per l’aposta per “un reposicionament a partir d’uns valors de posicionament de marca, mitjançant accions de compromís de responsabilitat social”.

I per l’altra Hola Luz, per la “proposta, a través d’una comunicació innovadora, de transformació i posicionament de marca apostant per l’ús sostenible dels recursos energètics”.

Quant al reconeixement a professionals, també ha estat doble. Un per al xef Nandu Jubany per la seva manera d’encarar la situació generada per la Covid-19, “apostant per una comunicació directa i propera, així com participant en accions solidàries per ajudar a la investigació i combatre la pandèmia”.

I l’altre per a Jordi Herreruela, director del Cruïlla, per la seva “aposta innovadora per transformar un projecte com el Festival Cruïlla en una versió XXS, adaptada amb èxit en plena pandèmia”.

Finalment, també s’ha atorgat un reconeixement especial a títol pòstum a Pau Donés per la seva trajectòria professional com a músic. “Donés, amb experiència en el món publicitari i de caràcter proper i creatiu, va ser un exemple d’actitud a la vida durant la seva malaltia”, ha dit el jurat.

L’acte de lliurament dels Premis Impacte s’ha celebrat de manera virtual en el marc del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, fruit de l’aliança amb el Col·legi.

De forma excepcional, enguany no s’ha elegit els guanyadors a través de categories establertes i amb concurs obert, sinó que s’han atorgat aquests reconeixements mitjançant un jurat d’experts.

Durant l’acte, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha distingit com a membre d’honor la col·legiada Elisenda Bou, fundadora de Vilynx, per la seva trajectòria vinculada al sector de la tecnologia i la intel·ligència artificial.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram