El director dels Premis Impacte, Enric Nel·lo, ha recordat que enguany els guardons “van ser un èxit i contra pronòstic”. Els premis, que promou el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, es van lliurar de manera virtual el passat 26 de novembre en el marc del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, fruit de l’aliança amb el Col·legi.

Nel·lo subratlla que “tenint en compte que va ser una edició excepcional per la Covid-19, aquest any feia més falta que mai celebrar els Premis Impacte, i així va ser”. En aquesta edició es van atorgar reconeixements als professionals, els projectes i les empreses que més han destacat durant el darrer any.

“La pandèmia ha aturat moltíssim l’àmbit de la publicitat i la comunicació, tot i ser un sector rellevant per a l’economia del país. Celebrant els Premis Impacte vam llançar un missatge que no ens aturarem”, diu el seu director. Prova d’això, segons Nel·lo, van ser les distincins que van rebre Nandu Jubany i Jordi Herreruela, “que han impulsat iniciatives adaptant-se a la pandèmia, i que van més enllà de la comunicació i suposen un impuls per al sector”.

Entre els premiats destaquen un reconeixement especial a títol pòstum al músic Pau Donés i la distinció com a membre d’honor a la col·legiada Elisenda Bou, fundadora de Vilynx, per la seva trajectòria vinculada al sector de la tecnologia i la intel·ligència artificial.