
Mikel Lekaroz, Carlos Sánchez i Javier Calderón [foto: IAB Spain].
En la signatura de l’acord d’adhesió han participat el president d’IAB Spain, Carlos Sánchez; el tresorer, Mikel Lekaroz, i el director del departament d’empreses i organitzacions de la CEOE, Javier Calderón.
“La nostra incorporació a CEOE suposa un pas crucial per compartir el coneixement i l’experiència acumulada en la indústria digital amb les empreses espanyoles, especialment amb aquelles que estan iniciant el seu procés de transformació digital”, ha assenyalat Carlos Sánchez. “L’adopció d’eines digitals no és només un motor d’innovació i eficiència operativa, sinó també una necessitat estratègica perquè les empreses del nostre país es posicionin com a líders en un entorn cada vegada més competitiu i marcat pels avenços tecnològics”, afegeix.
“La comunicació, el màrqueting i la publicitat digital s’han consolidat com a eines clau dins de l’ecosistema econòmic actual. No només representen un canal estratègic perquè les empreses connectin amb els seus públics, sinó que a més actuen com a motors que impulsen l’activitat empresarial, fomenten la innovació i generen oportunitats de creixement”, destaca Javier Calderón. “En un entorn cada vegada més competitiu i digitalitzat, aquests elements es converteixen en aliats imprescindibles per millorar la visibilitat, enfortir el posicionament de marca i dinamitzar l’activitat econòmica de tota mena d’organitzacions”, rebla.
Raquel Recolons, nova directora de creixement d’Ogilvy Barcelona