Imagina s’ha convertit en l’agència líder a Instagram i TikTok, segons el darrer informe fet públic per la revista Marketing4eCommerce sobre el rànquing de les millors agències especialitzades en xarxes socials a l’Estat espanyol.

Imagina és una de les agències que ha crescut més arran de la pandèmia, ocupa la primera posició en el mercat a Catalunya i és la quarta en el rànquing estatal. Per tercer any consecutiu continua liderant la seva posició a Instagram i, per primer cop, ho fa també a TikTok. En aquesta plataforma hi és present des de 2018, i és l’agència que genera més continguts.

“Abans de la pandèmia, el canal digital i les xarxes socials eren rellevants, però ara són essencials”, subratlla el director general d’Imagina, Dani Casanovas. “La nostra combinació d’estratègia, creativitat i performance és gairebé única al mercat i és el que necessiten les marques per connectar amb el seu públic objectiu i veure bons resultats”, afegeix.

Així, la marca barcelonina ofereix als seus clients el model de negoci 100% digital que abraça estratègia, community management, formació per a empreses, màrqueting de posicionament SEO i SEM, campanyes de publicitat i producció de continguts audiovisuals.

Imagina gestiona les campanyes i l’estratègia digital d’empreses com Grupo Stop, Port de Barcelona, Liberbank, Orange, Zara o Fira Barcelona.