Hugo Olivera (FCK), Jacobo Pérez del Pulgar (J21), Jaume Leis (FCK), Agustín Vivancos (J21) i Enric Nel·lo (FCK).

El grup Jungle21 (J21) ha adquirit l’agència digital creativa Full Circle Karma (FCK), una operació estratègica de creixement inorgànic per posicionar-se en el sector gràcies a l’adquisició de diferents segells.

Fundada el 2013 per Hugo Olivera, Enric Nel·lo i Jaume Leis, FCK és una companyia independent especialitzada en branding, disseny i projectes digitals. L’agència continuarà treballant des de les seves oficines a Barcelona i oferint els seus serveis als actuals clients, a més de participar en projectes de J21.

“Unir-nos a Jungle21 és unir-nos al futur. Les sinergies que es crearan ens permeten estar més ben preparats per afrontar els reptes ambiciosos de futur del grup”, subratlla el director creatiu executiu de FCK, Hugo Olivera.

Amb una plantilla de 150 professionals, l’ecosistema del grup J21 està format per l’agència creativa PS21 (origen del projecte); la consultora de comunicació True; la consultora de disseny de productes i serveis digitals Redbility; l’agència digital ES3; la boutique creativa Pink; el laboratori cultural i disseny futurs Invisible, i ara també Full Circle Karma.

Des del març passat, Jungle21 cotitza a Euronext París amb l’objectiu de continuar el seu procés d’expansió.