Godó Strategies ha incorporat recentment Lucía Pozo com a nova responsable de màrqueting i Javier Mata com a cap comercial de programàtica. D’aquesta manera, la comercialitzadora del grup aposta per ampliar l’equip amb nous perfils especialitzats i augmentar la seva oferta.

“Ara més que mai és quan necessitem sumar al nostre equip excel·lents professionals per afrontar els nous reptes i tendències publicitàries”, assenyala Pablo de Porcioles, director general adjunt de Godó Strategies.

Lucía Pozo ha realitzat la seva trajectòria professional en agències de mitjans com MediaCom, Proximia Havas, Mindshare o HavasMedia. A Godó té l’encàrrec de desenvolupar les marques històriques del grup (La Vanguardia, Mundo Deportivo, RAC1, RAC105) i les noves verticals de contingut (Comer, Moveo, Vidae) per trobar estratègies publicitàries que s’adaptin a les noves tendències i exigències del mercat.

Per la seva part, Javier Mata prové d’Adevinta, i anteriorment ha treballat en empreses com Unidad Editorial, elEconomista o 20 Minutos. A Godó Strategies té com a repte incrementar els ingressos de programàtica directa i seguir construint el posicionament del grup en el mercat.