La Diputació de Barcelona ha adjudicat a sis empreses els serveis de gestió per a la inserció de publicitat institucional de la institució supramunicipal i del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, així com altres serveis publicitaris i comunicatius.

La licitació constava de quatre lots: el corresponent a les campanyes multimèdia s’ha adjudicat a Wavemaker Publicidad Spain, Zosmamedia i la UTE formada per Adsplanning i Infinity Media Communications (dotat amb 4.363.636,36 euros sense IVA); el lot d’anuncis oficials a Wavemaker (182.644,63 euros); el de campanyes en xarxes socials i cercadors a Dynamo Video (451.570,25 euros), i el d’accions especials de publicitat no convencional a Elab Studio (373.553,72 euros). La Diputació de Barcelona participa en els quatre lots i el CCCB només en el els dos darrers.

El valor estimat de l’acord marc és de 5.371.404,96 euros (sense IVA) per una durada de dos anys (prorrogable dues anualitats).

Els Premis de Comunicació Local de la Diputació de Barcelona distingeixen El 9 Nou, Ràdio Tordera i TAC12
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram