L’agència de comunicació estratègica Apple Tree ha tancat el 2024 amb una facturació de 29,9 milions d’euros, un increment del 27% respecte als 23,6 milions de l’exercici anterior.
Apple Tree atribueix el creixement principalment al desenvolupament de les àrees de serveis com creativitat, estratègia digital i social mèdia, i estratègia de comunicació corporativa i el màrqueting d’influencers.
“Aquesta feina no hagués estat possible sense les més de 160 persones que formem part d’apple Tree i que treballem per aconseguir l’excel·lència en el servei als nostres clients”, destaca la seva fundadora i consellera delegada, Carme Miró.
“Som l’única agència d’Espanya que ha estat durant vuit anys seguits al top 10 de tots els rànquings de valoració de l’estudi PR Scope. I això només s’aconsegueix amb els millors professionals i els més motivats. En definitiva, el creixement en facturació no és més que el reflex d’un treball ben fet, posant molt rigor, estratègia i estima en cada entregable, cada dia”, afegeix.
Aquest 2025, l’agència fa 18 anys amb la previsió d’arribar a més de 175 col·laboradors. A més, ampliarà les oficines de Madrid amb un nou espai de creativitat i innovació en comunicació.