L’any passat, la inversió publicitària en el conjunt de l’Estat va ser de 5.901,2 milions d’euros, un increment del 3,7% respecte dels 5.692 milions registrats el 2022, segons InfoAdex. Amb tot, la xifra encara està per sota dels 5.957,7 milions de 2019, l’any abans de la pandèmia.

El 2023, la inversió publicitària va créixer en la majoria d’àmbits, amb tres excepcions: els diaris, amb 332,9 milions d’euros facturats (–2,1%); els dominicals, amb 8,3 milions (–9,5%), i el cinema, amb 20,5 milions (–3,2%)

Per la seva part, l’any passat la inversió va ser de 1.735 milions d’euros en televisió (+0,3%); de 461,3 en ràdio (+3,2%); de 126 en revistes (+2,2%), i de 406,7 milions en exterior (+16,1%).

Finalment, els ingressos publicitaris en digital van ser de 2.810,4 milions d’euros (+5,2%), dels quals 951,5 en cercadors (+2,7%), 1.069,7 milions en webs (+5,2%) i 789,3 en xarxes socials (+8,5%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram