L’any passat, la inversió publicitària en el conjunt de l’Estat va ser de 6.186,8 milions d’euros en mitjans controlats, un increment del 4,2% respecte dels 5.938,5 milions registrats el 2023, segons InfoAdex.

El 2024, la inversió publicitària va créixer en gairebé tots els àmbits amb l’única excepció de diaris i dominicals, que van registrar una facturació conjunta de 749,1 milions d’euros (un 3,7% menys que el l’exercici anterior).

Per la seva part, l’any passat la inversió va ser de 1.857,1 milions d’euros en televisió (+2,1%); de 575,2 en ràdio i àudio (+7,4%); de 214,2 en revistes (+1,7%); de 432 en exterior (+6,2%), i de 23,2 milions en cinema (+13,6%).

Finalment, el 2024 es van invertir 977,2 milions d’euros en cercadors (+2,7%); 856,3 en xarxes socials (+8,5%), i 502,4 milions en websites (+17,7%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram