La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant el primer trimestre de l’any va ser de 1.303 milions d’euros, un increment de l’1,5% respecte dels 1.284 milions registrats en el mateix període de 2024, segons InfoAdex.

De gener a març, l’augment de la facturació publicitària es va produir en tots els àmbits amb dues excepcions: les televisions, que van ingressar 424,1 milions d’euros (un 3,3% menys que l’any passat), i els cercadors, amb 207,2 milions (–1,2%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de de 145,5 milions d’euros en diaris i dominicals (+3%); de 40,3 en revistes (+0,7%); de 128,6 en ràdio i àudio digital (+2,2%); de 167,1 en xarxes socials (+2,9%); de 97,1 en webs (+10,3%); de 88,8 en exterior (+18,5%), i de 4,2 milions en cinema (+17,1%).

La inversió en publicitat va créixer un 4,2% el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram