La inversió publicitària generada pels anunciants de Catalunya va ser de 880,8 milions d’euros el 2024, un increment del 4,1% respecte dels 846 milions de l’any anterior. Des de 2021 (amb una inversió de 754,9 milions), el creixement és del 16,7%. Així ho indica l’Estudi de la inversió publicitària a Catalunya 2025 d’InfoAdex.

Catalunya continua com la segona comunitat autònoma per volum d’inversió publicitària generada amb un 20,2% sobre el total d’Espanya (només superada per la Comunitat de Madrid). L’estudi d’InfoAdex també assenyala que, l’any passat, la inversió rebuda pels mitjans de Catalunya va arribar als 298,2 milions d’euros.

El 2024, la inversió publicitària dels anunciants de Catalunya als mitjans de la mateixa comunitat va ser de 129,8 milions d’euros, que suposa un 14,7% de tota la inversió generada, i presenta una tendència a l’alça del 19,2% respecte de l’any 2023.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram