La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant els nou primers mesos de l’any va ser de 4.193,9 milions d’euros, un creixement del 4,2% respecte dels 4.024,2 milions registrats en el mateix període de 2023, segons InfoAdex.

L’increment es produeix en la gran majoria dels àmbits, amb l’única excepció de diaris i dominicals, amb una facturació publicitària conjunta de 507,2 milions d’euros (un 0,8% menys que l’any passat).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 1.289,6 milions d’euros en televisió (+3,5%); de 387 en ràdio (+6,1%); de 152,9 en revistes (+2,6%); de 304,6 en exterior (+6,1%), i de 12,1 milions en cinema (+6%).

Finalment, de gener a setembre es van invertir 650,6 milions d’euros en cercadors (+2,7%); 567,6 en xarxes socials (+8,4%), i 322,4 milions en websites (+8,2%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram