La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat octubre va ser de 678,5 milions d’euros, un augment del 3,4% respecte dels 655,9 milions registrats el mateix mes de 2023, segons InfoAdex.

L’increment de la facturació publicitària de l’octubre es va produir en gairebé tots els àmbits amb l’excepció del televisiu, amb 182,1 milions d’euros (un 0,5% menys que l’any passat).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 50,7 milions d’euros en ràdio (+12,3%); de 33,6 en diaris i dominicals (+5,8%); d’11,6 en revistes (+1,9%); de 50,8 en exterior (+9,4%), i de 3,1 milions en cinema (+36%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 346,6 milions d’euros (+3,2%), dels quals 120,7 en cercadors (–1,8%), 134,2 milions en websites (+7,9%) i 91,7 en xarxes socials (+3,5%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram