La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat febrer va ser de 400,9 milions d’euros, una reducció del 3,2% respecte dels 414 milions registrats el mateix mes de 2024, segons InfoAdex.

El resultat global està marcat especialment per la caiguda de la inversió publicitària en televisió, amb 131,1 milions d’euros (un 11,3% menys que el febrer de 2024), mentre que en ràdio i àudio va ser de 40,3 milions (–7,6%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 44,3 milions en diaris i dominicals (+2,4%); d’11,4 en revistes (+5,2%); de 28,8 en exterior (+16,5%), i d’1,3 en cinema (+73,3%).

Finalment, al febrer es van invertir 62,7 milions d’euros en cercadors (–3,4%); 55,6 en xarxes socials (+5,3%), i 25,4 milions en websites (+0,7%).

La inversió en publicitat va créixer un 4,2% el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram