L’agència de comunicació i relacions públiques Canela celebra el seu 15è aniversari consolidada com en els mercats d’Espanya i Portugal. Fundada el 2006 per Deborah Gray, en els últims anys ha rebut diversos reconeixements del sector a nivell estatal i internacional; ha diversificat la seva oferta de serveis i l’àmbit d’actuació, i continua ampliant la cartera de clients amb nous comptes.

Canela es va posar en marxa fa 15 anys a Barcelona; dos anys després, el 2008, va obrir oficina a Madrid, i el 2016 va aterrar a Portugal. L’agència va néixer amb una marcada especialització en el sector tecnològic, per posteriorment ampliar el seu enfocament fins a organitzar-se en tres àrees: Business to Business, Consumer Technology i Lifestyle. A més de serveis de gabinet de premsa i consultoria estratègica, l’agència ofereix gestió de xarxes socials, màrqueting d’influencers, creació de continguts digitals i disseny gràfic.

“Complim 15 anys i, malgrat les complicades circumstàncies que estem vivint en aquests moments, volem celebrar-ho donant les gràcies a tots els clients, col·laboradors i partners que ens han ajudat a arribar fins aquí”, assenyala Deborah Gray. “Canela s’ha consolidat com una agència de referència i estic convençuda que les claus d’aquest èxit han estat la nostra flexibilitat, equip compromès i agilitat per reinventar-nos i adaptar-nos a les canviants necessitats de mercat “, afegeix la seva fundadora i directora.