Enan López de Freitas i Laura Sali Pérez [foto: The White Rabbit].

L’agència de comunicació i màrqueting The White Rabbit amplia la seva cobertura de serveis al mercat brasiler. D’aquesta manera, vol donar suport tant a les empreses espanyoles interessades a operar al Brasil com a marques locals que vulguin optimitzar la seva presència en mercats internacionals.

The White Rabbit ha decidit apostar per l’expansió al Brasil degut al seu creixent protagonisme com a hub d’innovació i economia creativa a l’Amèrica Llatina.

“Brasil és un mercat estratègic per a nosaltres. Volem ser aliats de les marques que busquin destacar-se en un entorn competitiu i divers, oferint solucions personalitzades que connectin amb les seves audiències”, explica Laura Sali Pérez, sòcia i consellera delegada de The White Rabbit.

“El nostre objectiu és treballar de la mà amb empreses que busquen innovar en la seva comunicació, creant històries que no només destaquin, sinó que també transcendeixin”, apunta Enan López de Freitas, soci i director de màrqueting de l’agència.

“La col·laboració amb The White Rabbit arriba per potenciar aquest know-how local i internacional, creant estratègies que reflecteixin l’autenticitat i el dinamisme del mercat brasiler, i lliurant resultats que realment marquin la diferència”, afirma Helena Moro, periodista amb més de deu anys de trajectòria al Brasil.

“El nostre objectiu al Brasil és combinar la nostra experiència global amb el profund coneixement local que aporta la nostra expansió al Brasil. Volem ser aliats estratègics per a les marques que busquen destacar-se i connectar amb les seves audiències de manera autèntica i efectiva”, afegeixen Sali Pérez i López de Freitas.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram