L’agència de comunicació i publicitat V3rtice Comunicación ha reforçat el departament digital amb la incorporació de Mónica Gallego com a nova responsable digital. V3rtice, que aquest 2021 fa deu anys, aspira a augmentar un 40% la facturació a partir d’un creixement de l’àrea digital i una estabilització de la d’offline.

Mónica Gallego, que arriba a l’agència després d’una dilatada experiència a ING i The Valley Digital School, té l’encàrrec de capitanejar un equip de vuit persones i ajudar a desenvolupar idees per assolir els objectius. També haurà de liderar les campanyes de posicionament SEO i SEM, i de fidelització amb el client a través dels mitjans socials, l’analítica de dades i el màrqueting digital.

Així mateix, Gallego s’encarregarà de dissenyar i executar plans de màrqueting digital per connectar la marca amb les necessitats dels clients; identificar oportunitats de desenvolupament i creixement en els diferents departaments a través de l’anàlisi i l’estratègia digital, i analitzar el trànsit web dels diferents comptes, a més d’aportar solucions per tal d’augmentar la presència i la notorietat al web de la marca.

“Estem en una època de creixement en tot allò relacionat amb el digital i es tracta sense dubte d’una oportunitat única a la qual centrarem bona part de la inversió aquest 2021”, assenyala Lura Ruiz, codirectora de l’agència i líder del departament de publicitat i relacions públiques.