C14torce, l’agència del grup DDB Worldwide, ha incorporat Laura Scott com a cap de l’àrea de xarxes socials. Aquest nomenament forma part de l’estratègia d’enfortir aquesta àrea amb nous continguts d’impacte, de la qual Scott n’és una especialista contrastada.

Scott arriba a C14torce, amb seu a Barcelona, després d’haver treballat a Wieden & Kennedy Amsterdam, Ogilvy, We are Social, Poke o Iris a Londres. Scott va ser premiada a Canes per l’ús de dades aplicades en campanyes publicitàries amb l’anunci de la marca Heineken per a la Champions League de futbol.

Ant Warne, directora d’estratègia de C14torce, ha dit que Scott “és capaç de veure tot el que és possible fer en aquestes plataformes a un nivell difícil de trobar en el sector”.

Així, Laura Scott ha assegurat que “estic molt il·lusionada per unir-me a C14torce en aquest període de creixement i transformació, per ajudar a reimaginar i potenciar la tasca que s’està fent des de l’àrea de xarxes socials. Estic desitjant veure què som capaços de crear junts”.