
El Gremi ha presentat el ‘Manifest 1926’ [foto: Maria Cerezuela].
“El nostre gremi no és només una associació, sinó una institució centenària que representa un llegat de compromís, professionalitat i evolució constant”, ha subratllat la presidenta del Gremi, Laia Rogel, en la lectura del Manifest 1926, que es tracta d’un document que apel·la a la trajectòria i al futur de l’entitat.
Laia Rogel ha llegit el ‘Manifest 1926’ [foto: Maria Cerezuela].
“El nostre gremi és una institució centenària que representa un llegat de compromís, professionalitat i evolució constant”, ha subratllat la presidenta Laia Rogel
La presentació del Manifest 1926 coincideix amb el llançament de la campanya No passa res, en què el Gremi referma el suport a les seves agències i el creixement de la seva influència. Amb motiu del centenari, el Gremi editarà un llibre, farà una exposició retrospectiva i una nit solidària, segons ha avançat Rogel.
A banda de la lectura del Manifest 1926, s’han analitzat els 100 anys d’història de la publicitat a Catalunya i el futur del sector en una taula rodona amb tres patums de la publicitat catalana. Jordi Urbea, senior vice president d’Ogilvy Spain i CEO d’Ogilvy Barcelona, ha subratllat que “amb la intel·ligència artificial ve un canvi bestial, especialment en la relació marca-agència. Anem cap a la hiperpersonalització, cap a una relació molt més directa amb els consumidors”.
Beth Prat, Oriol Arjona, Carme Miró i Jordi Urbea, durant la taula de debat [foto: Maria Cerezuela].
Les persones que han assistit a l’acte han rebut com a obsequi un facsímil de l’obra El Gremi, il·lustrada originalment per l’artista Pilarín Bayés durant el 25è aniversari dels Premis Drac Novell Internacional.
El Gremi de Publicitat presenta el ‘Manifest 1926’ de cara al seu centenari