
Foto: Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Miquel Campmany ha estat reelegit com a degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya per a un nou mandat de tres anys. La candidatura encapçalada per Campmany ha estat proclamada com a nova junta de govern de l’entitat al ser l’única que ha concorregut al procés electoral endegat a principis de maig.
La junta presidida per Miquel Campmany (cap de comunicació a Nestlé) la completen la vicedegana de publicitat Iolanda Casalà (McCann); la vicedegana de màrqueting Eva Sauleda (Henkel Ibérica); el vicedegà de relacions públiques i comunicació Esteban Redolfi (Interprofit); la secretària Àngels Bardina (Diputació de Barcelona); la tresorera Ana Moragues (Sidecar), i com a vocals Eduard Amiel (Dentsu), Jordi Aragonès (El Impacto, Wò Studio), Patrícia Comas (DKV), Jordi Fernández Cuesta (DDB Spain), Mònika Jiménez (Universitat Pompeu Fabra), Nacho Magro (Wolf Advertising), Christian Martínez (Ogilvy Barcelona), Aleix Satorras (Evil Love) i Carol Serra (Universitat Autònoma de Barcelona, Roldós).
Els òrgans de govern del Col·legi es completen amb una comissió de suport a la junta integrada per Mariela Andreotti (GB Foods), Adrià Barrio (Giny Comunicació), Aleix Lagares (Ayonow), Eduardo Menal (Both People & Comms), Andrés Navarro (Nitsnets), Carlos Ortet (ZoopA i 498AS) i Pere Quintana (Althena).
Alhora, les comissions sectorials estan presidides per Carlos Ortet (innovació), Eduardo Menal (comunicació corporativa), Àngels Bardina (administracions publiques), Eduard Amiel (mitjans, audiències i inversió), Bibiana del Alcázar (gestió de clients) i Mònika Jiménez (universitats).
“Cal repensar les formes, recorreguts, eines i formacions que requereixen les carreres professionals avui en dia”, diu Campmany
Un dels principals objectius de la nova junta del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació és impulsar i contribuir a la transformació del sector en una etapa d’enormes canvis, tant en la banda de les agències com dels anunciants.
“La necessitat de crear nous diàlegs i relacions entre marques i consumidors, l’expansió accelerada de la intel·ligència artificial en el nostre sector, des de la gestió de les dades a la creació de continguts, i l’aparició constant de noves audiències ens obliga a repensar les formes, recorreguts, eines i formacions que requereixen les carreres professionals avui en dia”, assenyala Campmany.
La inversió publicitària generada a Catalunya creix un 4,1% fins als 880,8 milions