GroupM España ha nomenat Mireia Romero com a nova directora d’inversions de la companyia. La fins ara directora d’inversions a l’oficina de Barcelona ocupa el buit Ramón Alonso, que va traspassar el passat març.

Romero es va incorporar a principis d’any a GroupM (matriu que gestiona les inversions en mitjans de WPP). Vuit mesos després, passa a encarregar-se de liderar l’estratègia d’inversió del grup, definir les principals línies de negoci i enfortir la relació amb els mitjans.

“La Mireia té una experiència invaluable, havent treballat tant del costat de l’anunciant com en agències i mitjans. Confiem plenament que liderarà amb èxit el nostre nou model d’inversió als mitjans, centrat en la innovació i el lideratge a la nostra indústria a Espanya”, assenyala Sebas Muriel, conseller delegat de de GroupM España.

Abans d’incorporar-se a GrouM, Mireia Romero va ser sènior media manager de Idilia Foods (2020-2024); directora de negociació amb mitjans de CaixaBank (2018-2020), trading director de Mediacom (2014-2018), cap de compres d’Optimedia (2010-2014) i executiva comercial de Sogecable (2005-2010) i Atresmedia Publicidad (2004-2005).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram