Rosa Romà i Gabriel Espín segellen l’acord per impulsar el Hub.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco posen en marxa el Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, un projecte que neix amb l’objectiu de convertir-se en un important motor d’acceleració i punt de referència per al sector.

El Hub es presenta com un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, amb la voluntat de reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai.

El Hub començarà a funcionar al març i s’ubicarà a l’edifici que Aticco té a l’avinguda Josep Tarradellas de Barcelona, amb un espai de més de 5.500 metres quadrats i capacitat per més de 600 persones. L’edifici ja està actiu i preparat per a l’activitat amb tota mena de facilitats: llocs de treball fixes i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes en format amfiteatre per a presentacions i workshops, sales de gravacions, terrassa exterior de 300 metres quadrats, zona d’entreteniment, espai menjador, zones de descans i gimnàs.

Fita històrica

“El naixement del Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és una fita històrica i necessària perquè aquest sector assoleixi objectius col·lectius, mostri la seva capacitat, i torni a ser una referència internacional de talent, creativitat i negoci digital”, ha assenyalat la degana del Col·legi, Rosa Romà.

“La creació del HUB de Màrqueting i Comunicació dins de l’ecosistema innovador d’Aticco impulsarà al sector i potenciarà les connexions i les oportunitats als professionals que hi formin part”, destaca el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín.

Per la seva part, Quino Fernández, CEO d’AticcoLab, creu que aquest Hub “representa una oportunitat més per llançar iniciatives de suport a l’emprenedoria i la innovació en el sector del màrqueting i la comunicació”.

El projecte està obert a agències de màrqueting digital, de publicitat, de comunicació, de relacions públiques i de mitjans, marques, mitjans de comunicació, start-ups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals, administració pública i qualsevol actor que tingui activitat en el sector.

El Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya oferirà descomptes durant sis mesos per a tots els professionals i empreses que vulguin formar part d’aquest ecosistema. Després del període de llançament, s’oferiran descomptes especials per als membres del Col·legi.