Amb la nova marca, l’agència dirigida per Laia Rogel inicia nova etapa [foto: Zetta].

L’agència creativa La Pometa s’ha transformat en zetta, redefinint així el seu posicionament empresarial en el sector de la publicitat, la comunicació i el màrqueting. D’aquesta manera, la companyia liderada per Laia Rogel, fundadora i consellera delegada, inicia una nova etapa ampliant el seu equip, els escenaris de negoci i les connexions estratègiques.

Entre les novetats, destaca que part de l’equip de zetta s’ubiqui i treballi des de Barcelona, Madrid i Mèxic, a més de Lleida, espais des dels quals continuarà impulsant les marques dels seus clients.

“zetta no només és un canvi de nom, és un salt quantitatiu i qualitatiu que ens obre la finestra a un món de possibilitats més ampli, connectat i divers,” explica Laia Rogel, que també presideix el Gremi de Publicitat, Comunicació i Màrqueting de Catalunya.

“Després de més de 13 anys com a La Pometa, i gairebé un any de feina a l’ombra, fem un pas endavant i ens presentem al món com zetta, el reflex d’un canvi de mentalitat, una nova actitud més valenta i estratègica”, afegeix Rogel.

Amb aquest pas endavant, l’agència creativa independent vol posar en pràctica una nova manera de fer més connectada amb les necessitats específiques del sector.

“zetta no només és un canvi de nom, és un salt quantitatiu i qualitatiu”, ressalta Laia Rogel

El naixement de zetta s’enquadra en l’estadi de creixement del seu equip i del treball per a marques globals i institucions com el FC Barcelona, el Grup Bimbo, Caixa Rural, Grup Unió, Sarabia, la Diputació de Barcelona, el Consell General de Cambres Catalunya o Turisme Barcelona, entre d’altres.

L’agència creativa estrena una nova fase professional amb aliances estratègiques claus i nous serveis focalitzats a oferir als seus clients l’òptim acompanyament que els permeti complir amb els seus objectius empresarials. El projecte preveu un increment dels ingressos de fins a un 30%, arribant a oscil·lar una facturació d’1 milió d’euros.

“zetta és possible gràcies a la voluntat del nostre equip de connectar moviments i generar estratègies adaptades als nous temps”, indica Marta Marín, directora creativa de l’agència. “Per això, a partir d’ara, avancem junts amb la força de sempre, però amb una nova mirada: més valenta, més global”, rebla.

L’agència basa la seva manera de fer en tres conceptes principals: la connexió, que fa possible la generació de vincles reals entre marques, empreses i audiències; la col·laboració continua amb els clients, i la construcció d’estratègies globals per projectar i assegurar el seu creixement.

Neix Acrònim Sports, l’agència del periodista Edu Polo
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram