Ogilvy Barcelona ha incorporat Noelia Fernández com a nova directora creativa executiva. Amb més de 15 anys d’experiència en el sector, fins ara era la responsable creativa de l’agència Manifest a Barcelona.

En la nova etapa, Fernández liderarà un equip de més de 50 persones i treballarà amb Roberto Fara (chief creative officer d’Ogilvy Spain) i Jordi Urbea (senior vicepresident d’Ogilvy Spain i CEO d’Ogilvy Barcelona) per potenciar i ampliar l’oferta creativa de l’agència.

Urbea considera que l’arribada de Fernández és una aposta clara per “reforçar l’àrea creativa de l’agència a Barcelona, ​​una de les nostres senyes d’identitat globals”, en un context en què l’oficina ha esdevingut el hub d’experiència, estratègia, creativitat, data i tecnologia d’Ogilvy EMEA.

Per la seva part, Fara ha destacat que Fernández és “una gran professional amb una llarga trajectòria i moltíssima experiència, tant per la diversitat de tipus de projectes com per la construcció i la direcció d’equips”, i que “el seu talent va acompanyat de la seva humilitat, dedicació i serietat amb què afronta cada repte”.

Frescor i creativitat més conscient

Noelia Fernández explica que afronta el repte “amb una barreja d’il·lusió i de responsabilitat”. La finalitat és, diu, “aplicar el que s’ha après envoltada dels millors en estratègia, tecnologia i experiència, el somni de qualsevol creatiu”. La nova directora creativa executiva d’Ogilvy Barcelona espera “aportar frescor i lideratge impulsat des de l’escolta i l’empatia, a més d’una mirada cap a una creativitat més conscient”.

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba, Fernández es va especialitzar en estratègies de comunicació i creativitat publicitària al Màster d’Elisava i Creative Collaboration.

Ha desenvolupat pràcticament tota la seva carrera professional a Manifesto, on es va iniciar com a copywriter el 2008 fins a arribar a ser la màxima executiva de l’àrea creativa el 2018. “He nascut i crescut professionalment en una agència independent on he cultivat la col·laboració creativa i m’he fet fort en nou negoci”, afirma.