L’equip de l’agència, amb la fundadora Anna Parnau al centre [imatge: Oh la là!].

Aquest 2025, Oh la là! Comunicació celebra 15 anys de trajectòria, i ho fa mirant enrere amb “orgull” i cap endavant amb “ambició”. En el seu camí, l’agència especialitzada en comunicació estratègica ha crescut, s’ha diversificat i ha evolucionat.

“Ens sentim molt orgulloses de tot el camí recorregut. No sempre ha estat fàcil, i hem viscut moments de tot, però sempre hem trobat la manera d’assolir els objectius marcats”, explica Anna Parnau, fundadora i directora d’Oh la là! Comunicació.

“Mirem enrere i sentim molt d’orgull d’haver pogut treballar amb empreses i entitats tan diverses i reconegudes. Sempre intentem que la nostra relació amb els clients vagi molt més enllà d’una col·laboració professional: busquem crear vincles i relacions que perdurin”, afegeix.

Oh la là! Va començar amb un encàrrec de la Generalitat de Catalunya, i des d’aleshores ha tingut clients institucionals i culturals com la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona, el Consolat de Mar, el Museu d’Arqueologia de Catalunya, la Sagrada Família, o empreses com Penguin Random House, Beko, els Hotels Negresco i Barcelona Princess o la llibreria Lello de Portugal.

En la seva aposta per l’estratègia i el servei 360º, al llarg dels anys, l’agència ha anat incorporant nous perfils professionals per enriquir l’equip i afrontar els reptes de la comunicació contemporània: des de la gestió de comunitats digitals fins a la implementació de la intel·ligència artificial. A més, fa tres anys es va expandir amb l’obertura d’una delegació a La Corunya per reforçar-se al nord-est de la península Ibèrica.

“Sempre hem volgut ser més que una agència. Volem ajudar la gent a entendre com funciona la comunicació i fer-la seva”

Des dels seus inicis, Oh la là! ha cultivat una faceta divulgativa. Així, només néixer va publicar el Manual de comunicació corporativa per a principiants, disponible gratuïtament al seu web, que des de la primera edició ja ha superat les 45.000 descàrregues. A més, l’agència ha elaborat miniguies sobre esdeveniments, mitjans, SEO o xarxes socials. Ara, amb motiu dels 15 anys, Oh la là! ha llançat una nova edició del manual i les miniguies.

“Sempre hem volgut ser més que una agència. Volem ajudar la gent a entendre com funciona la comunicació i fer-la seva. Per això vam crear el manual i les miniguies. Hem crescut, però mantenim intacta la passió per comunicar, per connectar i per fer equip amb cada client”, explica Parnau.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram