Prensa Ibérica reforça la seva àrea comercial amb tres incorporacions provinents de Prisa Brand Solutions. En concret, el grup presidit per Javier Moll ha fitxat Juan Pedro Díaz de Armendáriz, fins ara director de grans comptes a la comercialitzadora de Prisa; Miguel Ángel Fernández, responsable comercial de Prisa Noticias (El País, As, Cinco Días, El Huffpost), i Mercedes Otálora, directora de l’oficina a Barcelona de Prisa Brand Solutions, segons informa Dircomfidencial.

El digital assenyala que Díaz de Armendáriz serà el nou director comercial de Prensa Ibérica en substitució de Nacho Azcoitia, qui va accedir al càrrec el juny de 2019. Fernández seria la seva mà dreta en la gestió del dia a dia del departament, i Otálora assumiria la direcció comercial del grup a Catalunya. La seva incorporació es produirà els propers dies.

L’objectiu de Prensa Ibérica amb aquestes tres incorporacions és donar un nou impuls a la força comercial del grup, que fa gairebé dos anys va adquirir el Grupo Zeta, amb capçaleres com El Periódico de Catalunya i l’Sport.