Hearst España ha incorporat Rubén Cordero com a nou director de publicitat i solucions de comunicació. Substitueix en el càrrec Pedro Mayenco, que portava 33 anys en el grup.

Cordero compta amb una experiència de més de 20 anys en publicitat, màrqueting i mitjans digitals. Ha desenvolupat gran part de la seva trajectòria al Grup Godó, com a director comercial i director general adjunt a Godó Strategies. En els darrers dos anys ha estat director de desenvolupament de negoci i transformació digital a l’agència Arena España.

“És el moment de donar pas a noves generacions”, ha dit Pedro Mayenco. “Estic convençut que en Rubén donarà un impuls al camí que hem emprès; la seva trajectòria professional i el seu profund coneixement, tant de l’univers digital com imprès, permetran a Hearst oferir solucions innovadores de valor als nostres clients”, ha afegit sobre el seu successor.

“Estic segura que la incorporació d’en Rubén impulsarà el model de transformació digital de l’àrea publicitària i contribuirà al desenvolupament comercial del negoci que va iniciar en Pedro”, ha assenyalat la consellera delegada de Hearst España, Cristina Martín Conejero, qui ha agraït el compromís, la gestió i la tasca desenvolupada per Mayenco al llarg de tots aquests anys.