El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha anunciat la programació de la seva desena edició, que tindrà lloc els dies 8 i 9 de maig al Casino Prado. Durant els dos dies, una vintena de professionals de la comunicació i les noves tecnologies abordaran els nous codis de les marques per relacionar-se amb els consumidors i les audiències.
Enguany, el programa pivota sobre diferents estadis de la comunicació: les noves narratives –amb un èmfasi especial en la intel·ligència artificial–; les eines i els instruments aplicats a la comunicació, i la projecció d’escenaris d’implementació.
“El programa del Sitges Next, amb motiu del desè aniversari, constitueix una excel·lent oportunitat per descobrir tendències i propostes innovadores, experimentar amb els nous llenguatges narratius i apropar-se a l’aplicació de les noves tecnologies, que marcaran la relació de les marques amb les audiències”, assenyala el creatiu Enric Nel·lo, curador del festival.
Els ponents del Sitges Next 2025, són:
- Fabiana Aguilar, dissenyadora gràfica i fundadora de Doppamine.
- Hugo Barberà, desenvolupador de projectes d’IA i cofundador d’HumAIn.
- Daniel Calabuig, creador i desenvolupador de noves narratives.
- Marina Chillón, arquitecta, creadora d’ArqiuitectIA.
- Rubén Cruz, fundador i directora creatiu de The Clueless.
- Melissa Diago, artista visual, fundadora de Maison.
- Aura Díez, directora creativa de Sunomono Films.
- Aleix Gabarré, cap d’estratègia a Summa Branding.
- Josep Maria Ganyet, consultor.
- Montse Jodar, cap de màrqueting a Grupo Cacaolat.
- Àlex Marull, director d’art, cofundador d’AIgency.
- Diana Núñez, fundadora i directora d’art de The Clueless.
- Carles Ortet, CEO de Zoopa Agency.
- Genís Pena, project manager de Gallery Sessions.
- Josep Maria Piera, publicitari, cofundador de Humansdid.
- David Pueyo, cap de Havas Play Spain.
- Pedro Serrahima, director d’experiència al client i qualitat de Telefónica.
- Juan Sevilla, director creatiu a Wieden + Kennedy.
- Isabelita Virtual, directora creativa.
- Julio Wallawitz, publicitari i director de cinema, cofundador de Humansdid.
Des de Sitges Next s’apunta que els contiguts del programa estan adreçats als professionals de la comunicació, el màrqueting i la publicitat, però també d’altres disciplines com l’arquitectura, l’enginyeria o la tecnologia.