El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha anunciat la programació de la seva desena edició, que tindrà lloc els dies 8 i 9 de maig al Casino Prado. Durant els dos dies, una vintena de professionals de la comunicació i les noves tecnologies abordaran els nous codis de les marques per relacionar-se amb els consumidors i les audiències.

Enguany, el programa pivota sobre diferents estadis de la comunicació: les noves narratives –amb un èmfasi especial en la intel·ligència artificial–; les eines i els instruments aplicats a la comunicació, i la projecció d’escenaris d’implementació.

“El programa del Sitges Next, amb motiu del desè aniversari, constitueix una excel·lent oportunitat per descobrir tendències i propostes innovadores, experimentar amb els nous llenguatges narratius i apropar-se a l’aplicació de les noves tecnologies, que marcaran la relació de les marques amb les audiències”, assenyala el creatiu Enric Nel·lo, curador del festival.

Els ponents del Sitges Next 2025, són:

  • Fabiana Aguilar, dissenyadora gràfica i fundadora de Doppamine.
  • Hugo Barberà, desenvolupador de projectes d’IA i cofundador d’HumAIn.
  • Daniel Calabuig, creador i desenvolupador de noves narratives.
  • Marina Chillón, arquitecta, creadora d’ArqiuitectIA.
  • Rubén Cruz, fundador i directora creatiu de The Clueless.
  • Melissa Diago, artista visual, fundadora de Maison.
  • Aura Díez, directora creativa de Sunomono Films.
  • Aleix Gabarré, cap d’estratègia a Summa Branding.
  • Josep Maria Ganyet, consultor.
  • Montse Jodar, cap de màrqueting a Grupo Cacaolat.
  • Àlex Marull, director d’art, cofundador d’AIgency.
  • Diana Núñez, fundadora i directora d’art de The Clueless.
  • Carles Ortet, CEO de Zoopa Agency.
  • Genís Pena, project manager de Gallery Sessions.
  • Josep Maria Piera, publicitari, cofundador de Humansdid.
  • David Pueyo, cap de Havas Play Spain.
  • Pedro Serrahima, director d’experiència al client i qualitat de Telefónica.
  • Juan Sevilla, director creatiu a Wieden + Kennedy.
  • Isabelita Virtual, directora creativa.
  • Julio Wallawitz, publicitari i director de cinema, cofundador de Humansdid.

Des de Sitges Next s’apunta que els contiguts del programa estan adreçats als professionals de la comunicació, el màrqueting i la publicitat, però també d’altres disciplines com l’arquitectura, l’enginyeria o la tecnologia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram