El festival d’innovació en comunicació Sitges Next torna al novembre després d’un any d’absència. La cinquena edició tindrà lloc els dies 5 i 6 amb una programació en format híbrid adaptada al context sanitari, amb sessions que es podran seguir de manera presencial i telemàtica. La principal novetat és que Sitges Next i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya uneixen forces amb l’objectiu d’impulsar el sector en un any marcat per la Covid-19.

Aquesta aliança es materialitza, per una banda, amb el lliurament dels Premis Impacte del Col·legi en el marc del festival. Aquest any, de forma excepcional, no s’elegirà els guanyadors a través de categories i amb concurs obert, sinó que s’atorgaran reconeixements als professionals i empreses que més hagin destacat durant el darrer any, escollits d’una llista de candidats elaborada per un jurat de professionals i els membres de la junta del Col·legi. La col·laboració es completarà amb l’aportació per part del Col·legi de conferències amb professionals que es confirmaran properament i que formaran part del programa.

El cinquè Sitges Next se celebrarà amb l’eslògan What’sWhat’sNext, i comptarà amb una quinzena d’intervencions de diferents sectors i àmbits de la comunicació, sota el paràmetre de la innovació com eix identificatiu. El programa inclou ponents com Guido Rosales, exdirector de màrqueting i comunicació integrada de Coca-Cola i cofundador de Top Line Marketing, i Nacho Padilla, director creatiu de l’Ajuntament de Barcelona, a més de casos com Casa SEAT, el projecte que explora el futur de la mobilitat inspirat per les noves tecnologies, el disseny i la creativitat.

Com és habitual, el programa de Sitges Next es desenvoluparà durant dos dies amb presentacions i trobades per exposar casos, analitzar tendències i compartir experiències. Com ja hem dit, el festival permetrà l’assistència física ­(amb les mesures sanitàries i preventives oportunes), però també oferirà la possibilitat de seguir-lo a través de les pantalles.

Una altra novetat és que totes les sessions d’aquesta edició seran gratuïtes sota prèvia inscripció. També canvia la ubicació, i enguany les ponències i les sessions de networking se celebraran amb aforament reduït a l’Hotel Calipolis.