Toni Rabal, Jordi de Miquel i Xavier Sans.

Les agències The Colours Box, MD’I – Magatzem d’Idees i Sigla Comunicació s’han unit per crear Inbound Colours, especialitzada en inbound marketing, màrqueting de continguts i inbound sales. La nova agència, amb seu a Barcelona, va començar a caminar a la tardor.

El seu director estratègic, Jordi de Miquel, assegura que l’inbound marketing “és l’eina ideal perquè ens permet unir totes les disciplines en una sola i fer que una marca parli amb una sola veu. Aquesta és una de les raons per les quals la metodologia de l’inbound a l’hora de captar clients està revolucionant actualment el màrqueting tradicional”.

L’equip directiu d’Inbound Colours es completa amb Xavier Sans i Seimi Maza com a directors creatius, i Toni Rabal com a director de continguts. L’agència, amb seu a Barcelona, compta amb un equip multidisciplinari format per professionals de diferents àmbits de la comunicació, la publicitat i el màrqueting.

L’objectiu d’Inbound Colours és ajudar les marques a accelerar el seu creixement atraient nous clients i implicant-los directament en els resultats. El projecte també vol generar debat sobre com afrontar la transformació digital en l’àmbit del màrqueting i com incorporar mètriques per avaluar el retorn exacte de les campanyes i establir les àrees de millora.