Els Premis Impacte del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya tornen aquest dijous 3 de juliol al vespre a Barcelona després de dues edicions a Sitges. La 12a edició dels guardons tindrà lloc a l’auditori ACEX, l’antic IMAX del Port Vell de la capital catalana.

Durant la vetllada es distingiran les campanyes, les accions i els projectes amb els àmbits del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques que hagin estat treballades des d’una empresa ubicada a Catalunya entre l’1 de gener de 2024 i el 31 de març de 2025.

Els Premis Impacte s’estructuren en deu categories: construcció de marca; idea/creativitat; estratègia de mitjans; investigació; disseny; innovació de producte; producció/craft; comunicació corporativa; xarxes socials, i esdeveniment.

En l’acte també s’atorgaran els guardons als professionals, que consten de nou categories: comunicador corporatiu; marquetinià/na; estratega de marca; estratega de mitjans; creatiu/va; gestor/a de clients; creador/a i productor/a de continguts digitals; desenvolupador/a o responsable de data/tecnologia, i professional internacional.

La gala de lliurament dels 12ns Premis Impacte es culminarà també a l’antic IMAX amb la Nit del Màrqueting i la Comunicació, recuperada pel Col·legi fa dos anys.

Els Premis Impacte 2024 reconeixen el talent de campanyes i professionals del màrqueting i la comunicació
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram