Rubén Ferreiro i Lucas García [foto: Viko].
En la nova etapa, Socialmood mantindrà la seva marca i equip, operant des de Madrid de forma autònoma, però integrada amb la resta de companyies de Viko, amb seu central a Barcelona.
Aquesta és la tercera adquisició realitzada per Viko en tres anys, després de l’agència Optopus el 2023 i la consultoria IDE360 el 2025. El grup assenyala que consolida així un model d’expansió que es basa en “la complementarietat de capacitats, el respecte per la identitat de cada companyia i la recerca de sinergies reals entre àrees clau del negoci digital”.
D’aquesta manera, la Digital Business Factory preveu superar els 17 milions d’euros de marge brut i estima un EBITDA superior als 2,5 milions d’euros per a aquest any, posicionant-se com una de les organitzacions independents més rendibles i amb més projecció del sector.
“El nostre model de creixement combina la solidesa operativa amb la visió de llarg termini. Apostem per integrar companyies amb talent, especialització i cultura compatible. Amb Socialmood ampliem la nostra capacitat creativa, en línia amb la nostra ambició de continuar creixent de forma rendible i sostenible”, afirma Rubén Ferreiro, president de Viko.
“Per competir, cada vegada és més important diferenciar-se. Integrar-nos a Viko ens permet créixer sense diluir-nos, sumant capacitats, però mantenint la nostra essència”, apunta Lucas García, fundador de Socialmood.