
Aquest dimarts 17 de febrer, Tarragona Ràdio ha fet 40 anys. Per celebrar aquestes quatre dècades de trajectòria, divendres 20 l’emissora municipal organitza una gala al Teatre de Tarragona amb dues hores d’espectacle. “Una gran festa molt merescuda per 40 anys de servei públic”, assenyala l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales.
Coincidint amb l’aniversari, aquest dimarts, Tarragona Ràdio ha emès un programa especial durant el qual ha recorregut les antigues seus de l’emissora i ha repassat la seva història de la mà dels tres treballadors més antics: Sílvia Garcia, Joan Andreu Pérez i Joan Maria Bertran.
El 17 de febrer de 1986 es va fer la primera emissió de Ràdio Fòrum, l’embrió del qual va néixer l’actual emissora pública. 40 anys després, suma més de 50.000 oients, segons un estudi encarregat per Tarragona Ràdio el maig de 2025. La xifra suposa un creixement del 21% respecte de 2022.
L’Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya es renova


